خرید بستر کشت آماده

در حال نمایش 2 نتیجه

بستر کاشت، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مؤثر در رشد گیاهان است. خاک بستر کشت، به شکل جامد است و جایگزین خاک می‌شود تا شرایط رویش بهتری را برای گیاه به وجود آورد.

نگهداری مطلوب از گیاهان در فضای آپارتمان به عوامل زیادی از جمله نور، خاک، آبیاری، دما و سایر عوامل بستگی دارد. بستر آماده کاشت بهکاشت بدون نیاز به هیچ گونه افزودنی، این امکان را فراهم آورده که گیاهان شما بستر کاشتی کاملا استریل، مغذی و با زه‌کشی ایده‌آل را تجربه کنند.
خاک بستر گلدان یا بستر کشت، محیطی برای کاشت اصولی گیاهان است، که از نظر خواص طبیعی و شیمیایی با خاک باغچه متفاوت است. این بستر نه خیلی سبک است که مواد غذایی بعد از آبیاری، شسته شود. و نه خیلی سنگین که مانع از خارج شدن آب اضافی شود.

مزیت خاک بستر کشت شامل موارد زیر است:
کاهش زمان گل‌دهی
افزایش رشد گیاهان
افزایش گل‌دهی

موارد استفاده بستر آماده کاشت بهکاشت

بستر آماده کاشت بهکاشت یک خاک کاربردی و قابل استفاده برای طیف وسیعی از گیاهان آپارتمانی، از جمله پتوس، شفلرا، بنجامین، حسن یوسف، برگ بیدی، انواع نخل‌ها، دیفن باخیا و بسیاری از گیاهان دیگر اشاره نمود. و همین‌طور قابل استفاده در پرورش صیفی‌جات، سبزیجات و گل‌ها در باغچه‌های خانگی و گلخانه‌ها نیز است.

پرورش چمن‌های طبیعی؛
انواع محصولات کشاورزی و باغی؛
کاشت انواع بذر؛
پرورش صیفی‌جات و سبزیجات؛
کاشت انواع گل در باغچه یا گلخانه؛
نشا گلخانه‌ای؛
انتخابی عالی برای تعویض خاک گلدان‌های آپارتمانی
مناسب برای بذرکاری در سینی کشت
پرورش محصولات گلخانه‌ای همچون خیار، گوجه و…

ترکیبات بستر آماده کاشت بهکاشت

مواد بستر کشت آماده دارای ترکیباتی همچون کوکوپیت، پیت ماس، ورمی کولیت، پرلیت، ضدعفونی با قارچکش، سموم غیرسیستمیک و انواع هوموس ها و کمپوست های گیاهی می باشد.

فسفر، آهن، روی، پتاسیم، مس، منگنز و نیتروژن از جمله عناصر بستر کاشت بهکاشت می‌باشد. بستر تا مدتی این عناصر غذایی را در اختیار ریشه گیاه قرار می‌دهد. بعد از آن می‌توانید تغذیه را با کودهای مورد نیاز انجام دهید.
از طرفی Ph خاک بستر آماده کاشت بهکاشت حدود ۷ در نظر گرفته شده تا تقریباً خنثی باشد و برای اغلب گیاهان مورد استفاده قرار گیرد.

ویژگی بستر آماه کشت بهکاشت

عاری از بیماری‌های خاک‌زی:
ضدعفونی شده و آنتی باکتریال بوده و عاری از هرگونه قارچ و مواد بیماری زا می‌باشد.

دارای انواع مواد آلی و معدنی:
دارای موادی مانند پیت ماس و انواع هوموس‌ها بوده که نیازهای گیاه شما به مواد آلی را تامین می‌نماید. و همینطور ورمی کولیت موجود در بستر کشت بهکاشت دارای ترکیبات معدنی بوده عالی می‌باشد.

دارای PH مناسب:
بستر کشت بهکاشت دارای PH مناسب برای رشد و نگهداری گیاهان مختلف می‌باشد.

صرفه جویی در مصرف آب:
این محصول قابلیت فوق‌العاده ای در ذخیره رطوبت و آب داشته و با کاهش مصرف آب در فصول گرم سال، نیاز گیاه را برآورده ساخته و به صنعت کشاورزی نیز کمک بسزایی می‌کند.

زهکشی و تهویه مناسب:
یکی از فواید بستر کشت، ایجاد گردش هوای مطلوب و اکسیژن رسانی به گیاهان است. همچنین اگر میزان زیادی آب در خاک جمع شود، همچنان گردش هوا جریان داشته و ذرات خاک به یکدیگر نمی‌چسبد.

محافظت از گیاهان:
این خاک مقاومت گیاهان را نسبت به بیماری‌ها، آفات، استرس، تنش های محیطی و عوامل بیماری‌زا مانند پاتوژن ها بالا می‌برد.

سبک و بدون بو:
خاک بهکاشت بسیار نرم، سبک، بدون بو، پاکیزه، بهداشتی و عاری از هرگونه ماده شیمیایی بوده و هیچگونه تخم و علف هرز در آن وجود ندارد.

محافظت از خاک در برابر فرسایش:
یکی دیگر از فواید این خاک، حفظ بستر کاشت از آبشویی و از دست رفتن مواد مغذی بوده و ساختمان خاک را به خوبی حفظ می‌کند

خرید بستر کشت آماده بهکاشت از سبز آیش

گروه تولیدی بهکاشت این خاک را در بسته‌های 20 و 60 لیتری برای مشتریان تولید کرده است.
خرید بستر کشت به صورت آنلاین، یکی از امکانات فروشگاه اینترنتی سبز آیش است. شما می‌توانید برای خرید بستر آماده کشت به راحتی در هر ساعت از شبانه روز، سفارش خود را در این فروشگاه ثبت کرده و با درج آدرس، در سریع‌ترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

با سفارش عمده بستر آماده کاشت بهکاشت از سبز آیش، از تخفیفات ویژه این مجموعه بهره مند شده و هزینه کمتری را نسبت به بازار می‌پردازید.
متاسفانه بسیاری از خاک‌های بسته بندی موجود در بازار نه تنها از کیفیت مطلوبی برخوردار نمی‌باشد بلکه بسیاری از آفات و بیماری‌های گیاهی مثل پوسیدگی ریشه را برای گیاهان شما به همراه دارد. بستر آماده کاشت بهکاشت ، با دقت و وسواس فراوان، توسط تیمی متخصص از فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی تولید و روانه بازار گردیده است.

فروشگاه اینترنتی سبز آیش، این محصول را به عنوان یکی از بهترین‌های بازار تضمین نموده و استفاده از آن را برای تمام دوست داران گل و گیاه پیشنهاد می‌کند.

جهت خرید و اطلاع از قیمت بستر آماده کاشت بهکاشت از فروشگاه اینترنتی سبز آیش با شماره پشتیبان تماس حاصل فرمائید.